Rzetelna Firma

BMW G 650 GS - Enduro - Motocykle - BMW

BMW G 650 GS

BMW G 650 GS

Dlaczego nie? Oto motto G 650 GS. Niezależnie od tego, czy w mieście, czy na żużlowej drodze: ta maszyna pozwala Ci na kontrole nad każdym terenem – a w kwestiach radości płynącej z jazdy charakteryzuje się idealnym przełożeniem ceny na jakość.

G 650 GS kontynuuje pełną sukcesów historię jednocylindrowych motocykli BMW Motorrad. Napęd działa na wyobraźnię: 35 kW (48 PS) przy 6 500 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 5 000 obr./min. Absolutnie sensacyjne dane dotyczące użytkowania: 3,2 l benzyny na 100 km*. A początkujący mogą przycisnąć już przy 25 kW (34 PS).

Właściwości jezdne G 650 GS także zachwycają na całej linii. Czy na ulicy, czy w terenie – sprawdzony i niezawodny napęd z centralną rozpórką na podwójny widelec zapewnia naprawdę porządną jazdę. Nowa maszyna podkreśla swoją przynależność do rodziny enduro poprzez pionową pozycję siedzącą motocyklisty oraz robiące wrażenie skok - 170 mm z przodu i 165 mm z tyłu. Skromna wysokość standardowego siedzenia – 780 mm – jak również możliwość przełożenia obniżenie podwozia sprawiają, że doświadczenie to jest dostępne praktycznie dla wszystkich.

G 650 GS jest potężny, silny, a jednocześnie, przy 192 kg (z pełnym zbiornikiem paliwa) niesamowicie lekki. Przy niskim zużyciu paliwa oraz łatwym prowadzeniu jest on idealny nie tylko dla początkujących. Smukła atletyczna sylwetka w młodej, typowej dla enduro stylistyce gwarantuje nieskomplikowaną radość z jazdy i czystą przyjemność. Kolorystyka także przyciąga oko, niezależnie od tego, czy utrzymana jest w krwisto-pomarańczowej czerwieni czy czystej bieli.

Do wyposażenia nowego BMW należą wygodne osłony na dłonie, osłona spodnia z aluminium, wysoka owiewka oraz praktyczne kufry. Wyposażenie specjalne sprawia, że motocykl jest jeszcze odrobinę bezpieczniejszy: podstawka zapewnia większe bezpieczeństwo podczas parkowania, podgrzewane manetki gwarantują pewniejszy chwyt, a ABS zapobiega blokowaniu kół.

Z G 650 GS poznasz prawdziwą radość. Wystarczy tylko wsiąść i ruszyć. Czemu nie?

* Przy stałej prędkości 90 km/h

Zapraszamy do naszego salonu a kompetentna obsługa przedstawi ofertę handlową oraz udzieli szczegółowych informacji.

DANE TECHNICZNE:

Silnik  
Rodzaj Chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik czterosuwowy, cztery zawory, dwie wałki rozrządu z krzywkami skierowanymi ku górze, smarowanie przy suchej komorze korbowej.
Średnica cylindra/skok tłoka 100 mm x 83 mm
Pojemność 652 cm3
Moc znamionowa 35 kW (48 KM) przy 6,500 obr/min (możliwa redukcja mocy do 25 kW (34 KM) przy 6,600 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 60 Nm przy 5,000 obr/min (z redukcją mocy: 47 Nm przy 4,500 obr/min.)
Stopień sprężania 11.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Spalanie paliwa / Sterowanie silnikiem Wtrysk sterowany elektronicznie
Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3
Osiągi/Zużycie paliwa  
Prędkość maksymalna 170 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.2 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 4.3 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 91
Instalacja elektryczna  
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V / 14 Ah
Przeniesienie napędu  
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, uruchamiane mechanicznie
Skrzynia biegów Sterowana nożnie pięciostopniowa skrzynia biegów zintegrowana w obudowie silnika
Napęd Łańcuch o-ring zakuty fabrycznie z tłumieniem siły dobicia w tylnej piaście
Zawieszenie/Hamulce  
Rama Rurowa rama mostowa z profili stalowych z przykręconą ramą tylną
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, Ø 41 mm, Stabilizator widelca
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Dwudzielny widelec w obudowie z profili stalowych, centralna rozpórka nastawiana dźwignią, wstępne napięcie rozpórki ustawiane krokowo, hydraulicznie, za pomocą pokrętła, amortyzacja stopniowa - ustawiana.
Skok zawieszenia przód/tył 170 mm/165 mm
Rozstaw kół 1,477 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 113 mm
Kąt nachylenia główki ramy 61,9°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 2.50 x 19"
Rozmiar obręczy, tył 3.50 x 17"
Opony, przód 110/80 - R19 59V
Opony, tył 140/80 - R17 69V
Hamulce, przód Hamulec jednotarczowy, średnica 300 mm, Zestaw podwójny przewodów w stalowym oplocie
Hamulce, tył Hamulec jednotarczowy, średnica 240 mm, Zestaw pojedynczy przewodów w stalowym oplocie
ABS Wyposażenie dodatkowe ABS BMW Motorrad ABS (wyłączane)
Wymiary/masy  
Długość 2,165 mm
Szerokość (z lusterkami) 920 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,390 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 780 mm (obniżone zawieszenie 750 mm, wysokie siedzenie: 820 mm)
Długość łuku krokowego na pusto 1,770 mm (obniżone zawieszenie 1,710 mm, wysokie siedzenie: 1,850 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 192 kg
Masa sucha 2) 175 kg
Dopuszczalna masa całkowita 380 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 380 kg (150 kg z obniżonym zawieszeniem)
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 14.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
2) Masa własna bez płynów eksloatacyjnych.